Gyakran Ismételt Kérdések

 Kezdőlap / GYIK

Mi a marketingmotor?

Mi a marketingmotor? Mit kell róla tudni?
A marketingmotor egy olyan szoftver amellyel létre tudod hozni saját promóciós játékaid, hírlevél feliratkozó űrlapjaid, kampány oldalaid. Érdekes és izgalmas promóciós játékokkal nagy tömegeket érhetsz el és címlistát gyűjthetsz az érdeklődőktől. Programozói tudás nélkül és webmester segítsége nélkül Neked csak fel kell töltenie a képeket, szövegeket és elindítani a játékot.
Ez egy új cég, most alakult? Még nem hallottam rólatok.
A vállalkozás a Varga Média és Marketing Iroda már 8 éves. Eddig egyedi megkeresésekre gyártottuk a cégeknek a különböző játékokat, promóciókat. Több éves tapasztalat alapján most ezeket rakjuk össze egy szoftverbe a marketingmotor név alatt.
Mit jelent az, hogy telefonon, Honlapon és üzletben is lehet kampányt csinálni?
Telefonon:
SMS kampányok, ahol a játékosnak SMS-t kell küldenie, vagy SMS-ben kapja meg a játék kódját. QR kódot kell leolvasnia a játék részeként, vagy QR kódban kapja meg kuponját.

Üzletben:
Csak az üzletbe ellátogatók tudnak részt venni a játékban. Ezek jellemzően valamilyen SMS, QR kódos vagy kuponos játékok. Regisztrációért cserébe kedvezmény vagy nyeremény várhat rá.

Honlapon, Webshopban, facebookon:
Honlapodba és webshopodba egyszerűen beilleszthető mint egy Google analytics mérőkód. Webshopod termékeit kreatív módon tudod népszerűsíteni, facebookos játékokkal közösséget építhetsz.
Milyen technikai szükségletei vannak egy üzletben megvalósítható promóciónak az üzlettulajdonos részéről?
1. Legyen internet az üzletben. Ezt jó ha wifin keresztül a vásárlók is használni tudják ha nincs mobilnetük, akkor ezen keresztül csatlakozni tudjanak a regisztrációs űrlapfelületre.
2. Legyen laptopja az adminisztráláshoz.
3. Legyen egy okostelefonja netkapcsolattal. Ez QR kódok leolvasásához is használható.
Ezeken kívül semmi extra befektetést nem igényel.
Milyen adatokat gyűjthetek a játékosaimról?
Nincsenek korlátozások. Bármilyen adatot megkérdezhetsz, gyűjthetsz a játékosoktól. Ez csak a Te döntésed. Az adatok gyűjtése előtt mindképpen szükséges adatvédelmi bejelentést beadnod a NAIH-hoz.
A játékosoktól gyűjtött e-mail címek, és egyéb adatok hova kerülnek mentésre?
Minden bekért adatot a marketingmotor eltárol Neked, amit csv fájlként kiexportálhatsz. A játékosoktól gyűjtött adatok a Te tulajdonod, ahhoz más nem fér hozzá!
Az adatokat hogyan kapom meg ha már nem akarok előfizető lenni?
Kiexportálhatod csv vagy excel formátumba a kampányaid által bekért adatokat. A kampányok által begyűjtött egyéb anyagokat, pl. képeket, stb. plusz kiexportálási díjért DVD-re kimentve is kérheted.
Van hűségidő, hűségnyilatkozat?

Nincs, bármikor leállíthatóak a játékok és megszüntetheted előfizetésed.

Minden weboldalon és webshopon használható? Wordpress, drupal, joomla weblapmotorral működő oldalakon is?

Minden olyan oldalon használható amelybe pl. Google analytics mérőkódot is be tudsz illeszteni, oda a marketingmotor javascript és iframe kódjait is betudod illeszteni.

Ingyenes weboldalakon és blogokban is használható?

Igen, blogokon és ingyenes weboldal szolgáltatást használók is tudják használni, ha tudnak iframe és javascript kódokat beilleszteni weboldaluk forráskódjába.

Mit jelent az hogy "Instant" és hogy "kész megoldások"?

A promóciók működésre készen állnak, neked csak fel kell tölteni a képeket, szövegeket és elindítani azokat. Ez sokkal gyorsabb és kényelmesebb folyamat, mint egy programozót megkérni, hogy programozza le neked.

Mennyi idő alatt térül meg a befektetésem?

A megtérülési idő nem rajtunk múlik, mivel egy fél éves időszak alatt készíthetsz 3 vagy akár 33 különböző promóciót is. Minél több és kreatívabb kampányt indítasz, annál nagyobb lehet a megtérülésed is.

Összekapcsolható a marketingmotor más hírlevél vagy CRM rendszerekkel?

Jelen pillanatban még nem, de azon dolgozunk, hogy minél több ilyen szoftverrel együtt tudjon működni.

Adnak-e arra garanciát, hogy majd sikeres lesz a kampány?

A kampány sikere nem a szoftveren múlik, hanem a kampány koncepcióján, azon hogy hány emberhez jut el a híre, meghirdetik-e minél több csatornán. Ha több ezer ember is a játék oldalára kerül, de végül nem játszik, akkor az nem a szoftver hibája.

Tud sikersztorikat, példákat említeni?

Több sikeres kampányunk is volt. Pl. amikor 3 hét alatt 10000 fős adatbázist építettünk egy karácsonyi játékkal, vagy amikor egy tavaszi kampányban egy hónap alatt 12000 játékos adatát gyűjtöttük be és több ezer kupon kiosztásával bevételt is generáltunk a cégnek.
Ezek a kiugró példák, amiket felkapott a hullám és vírusszerűen elkezdtek terjedni a neten. A kevésbé sikeres kampányokkal is pár száz vagy ezer fős címlistákat építettek ügyfeleink.

Kaphatok segítséget kampányaim beállításához, grafikai megvalósításhoz és szövegezéshez?

Igen, de ezek plusz szolgáltatási díjak. 10.000 Ft/ megkezdett óra díjat számlázunk ki eseti megrendelésekkor.

Van lehetőség konzultációra kampányokkal és azok beállításával kapcsolatban?

Igen, skypeos konzultációra van lehetőség. Ennek díjat 5000 Ft/ 30 perces egységekben előre fizetendő. Javasoljuk, hogy csak akkor vegye igénybe, ha a webes felületünk súgójából nem találta meg az információt és írásos megkeresésére kapott válasz sem volt az Ön részére kielégítő.

E-mailben ingyen tehetek fel kérdéseket a kampányok működésével kapcsolatban?

Ha előfizetőnk vagy akkor igen. A marketingmotor adminisztrációs felületére bejelentkezve felteheted a szoftver működtetésével kapcsolatos kérdéseidet, amelyre igyekszünk minél hamarabb választ adni.

Hányan szerkeszthetjük, kezelhetjük egy kampány adatait?

A marketingmotorhoz jelenleg egy regisztrációs név és jelszó tartozik. Ezzel tud belépni a felhasználó és azok a munkatársak akiknek a belépési adatokat megadja. Ezért javasoljuk, hogy csak 1-2 személy léphessen be a cégnél a kampányok szerkesztésébe, mert ők jelenleg mindenhez hozzáférnek.

A kampányaimat hány weboldalon, webshopon és facebook oldalon használhatom majd?

Előre meg kell adnod a weboldalad címét ahol használni fogod a kampányokat. Csak ezen az egy weboldalon fogod tudni használni saját kampányaidat.
Előre meg kell adnod a facebook oldalad ID számát ahol használni fogod a kampányokat. Csak ezen az egy facebook oldalon fogod tudni használni saját kampányaidat.

Van bővítési lehetőség plusz domainekre és facebook oldalakra?

Igen, van lehetőség bővítésre plusz díj megfizetésekor. Ez a bővítési díj kevesebb, mint a normál előfizetési díj. Pontos árakat árlistánkban fogsz találni.

Hogyan tudom később elérni a játékosokat?

Egyrészt a játék során bekért elérhetőségeiken keresztül: e-mail, telefon, postázási cím. Másrészt remarketing hirdetési kódokat bekötve a landing oldalakra célzott hirdetéseket készíthetsz nekik facebook hírfolyamba, Google display hálózatra.

Hogyan tudok célzott ajánlatokat adni a játékosoknak?

A játék típusától függően a játékostól bekért adatok alapján célzottan tudsz majd ajánlatot küldeni a játékos elérhetőségeire.
Másrészt remarketing hirdetési kódokat bekötve a landing oldalakra célzott hirdetéseket készíthetsz nekik facebook hírfolyamba, Google display hálózatra.

Milyen új játékok és kampányok lesznek még?

Előfizetőinket tájékoztatjuk ezekről elsőként, illetve nekik lehetőségük van javasolni is új fejlesztéseket is.

Pörgesd fel vállalkozásod okos promóciókkal